Įvadas

Galvojate apie elektrinio dviračio pirkimą? Čia rasite viską, ką reikia žinoti prieš įsigyjant šią ekologinę transporto priemonę.

Elektriniai dviračiai, dažnai vadinami e-dviračiais, yra įprasti dviračiai, su įkraunama baterija ir varikliu, kurie padeda judėti, mažindami jūsų kojų fizinį darbą. Daugelį metų elektriniai dviračiai buvo ne itin paklausūs – didelių gabaritų, nepatogūs ir brangūs, kurių efektyvumas bei baterijos veikimo laikas buvo ribotas. Tačiau tai pasikeitė su šiuolaikinėmis technologijomis. Baterijos tapo mažesnės ir lengvesnės, tuo pačiu jos talpina daugiau energijos ir yra efektyvesnės. Elektriniai dviračiai dabar yra lengvesni, patrauklesni ir galingesni nei bet kada.

Kam verta rinktis elektrinį dviratį?

Tai puiki ekologinė transporto priemonė žmonėms, keliaujantiems į darbą, kuomet reikia įveikti didesnį atstumą ar kuomet tenka keliauti prastesniu keliu su nelygumais ar įkalnėmis. Be to, tai daug mažiau pastangų reikalaujantis važiavimas, tad ir suprakaituoti nespėsite. Tai taip pat puiki galimybė vyresniems žmonėms pajusti laisvę ir keliavimo džiaugsmą.

Žinoma, norint įveikti patį didžiausią atstumą ir efektyviausiai išnaudoti visą bateriją, vien tik naudotis elektrinio dviračio energija neužteks, teks ir pačiam minti dviratį (su įjungtu mynimo asistentu), tačiau važiavimas bus lengvesnis ir komfortabilesnis.

Verta paminėti ir tai, jog e-dviratis užima mažiau vietos nei automobilis, yra ekologiškas bei sumažina kamščius bei spūstis mieste, o ir transportuoti jį paprasta. Transporto piko valandą (rytinis ar vakarinis pikas), su e-dviračiu į norimą tašką nuvyksite netgi greičiau nei su automobiliu. Be to ir galvos skausmo mažiau, nes jam nereikia tiek priežiūros kiek sunkesnei transporto priemonei. 

Galiausiai šiemet ypač palankus metas įsigyti elektrinį dviratį žmonėms, turintiems seną taršų automobilį – daugiau informacijos APVA. Galite gauti iki 500 eurų kompensaciją už elektrinį dviratį.

Koks yra geriausias elektrinis dviratis?

Vienareikšmiškai atsakyti į klausimą koks yra geriausias elektrinis dviratis nėra paprasta. Tai priklauso nuo to, kaip jūs ruošiatės naudoti šią transporto priemonę. Galbūt jūs norit sulankstomo ir lengvai pakeliamo dviračio, kurį lengva nešiotis ir esant reikalui transportuoti, o galbūt, tokio, kuris įveiktų didesnius atstumus ir kuriuo važinėtumėt į darbą. Arba greito ir galingo, kuris be problemų galėtų įveikti kalvas ir įkalnes. Geriausias e-dviratis yra tas, kuris tinka jums ir jūsų gyvenimo būdui.

Šiame straipsnyje apžvelgsime geriausius 2022 metų el. dviračius:

Atsižvelgsime į visus aspektus, kuriuos turėtumėte atsiminti prieš pirkdami e-dviratį. Visi tokie dalykai kaip baterijos talpa, įkrovimo laikas, variklis, rėmo konstrukcija, maksimalus greitis ir dviračio svoris yra svarbūs veiksniai, kuriuos verta žinoti, prieš įsigyjant geriausią elektrinį dviratį. Taip pat rasite kur įsigyti už mažiausią kainą (aš peržvelgiau daugybę skirtingų pardavėjų ir suradau pačius geriausius pasiūlymus). Kadangi dėl pandemijos, daug gamintojų susiduria su medžiagų ar pristatymo sunkumais, dviračių kainos (tiek paprastų, tiek elektrinių) yra užkeltos, todėl aš pagrinde orientavausi į dviračius, kurių kaina nėra didesnė nei 1500 €.

Geriausių elektrinių dviračių (2022 m.) apžvalga:

1. Bezior X1000

 

„Bezior X1000“ mažiausia kaina, kurią pavyko rasti:

„Bezior X1000“ elektrinio dviračio apžvalga

Pliusai

  • Itin didelė svorio riba (200 kg)
  • Galingas variklis bei didelis greitis
  • Pilnai įsibėgėja per 4.9s
  • Atsparumas vandeniui (IP54 standartas)
  • Nemažas LCD ekranas
  • Sulankstomas
  • 27 lygių „Shimano“ pavarų sistema
  • Hidrauliniai diskiniai stabdžiai

 

Minusai

  • Nežinomas vardas
  • Naujais pasirodęs dviratis, todėl dar beveik neturi atsiliepimų
  • Nėra vietos gertuvei
  • Neturi purvasaugių

 


Tai visiškai naujas elektrinis dviratis, pasirodęs tik 2021 metų kovo mėnesį, ir bandantis užsitikrinti mažai žinomą vardą savo puikiomis charakteristikomis. Dėl įspūdingo 200 kg svorio apribojimo, šis modelis idealiai tinka sunkiems žmonėms ar dviratininkams, keliaujantiems su didele bei sunkia kuprine ant pečių. Jis puikiai tiks tiek nepatogiuose užmiesčio keliuose, tiek ir duobėtuose miesto keliuose.

Variklis ir baterija

Su 1000 vatų variklių šis „Bezior X1000“ elektrinis dviratis yra tikras žvėris, nesunkiai susidorosiantis su įvairiais reljefais. Su tokiu galingu elektriniu varikliu šis dviratis leidžia jums kilti į viršūnes, kur kiti dviračiai sunkiai kovoja. Turi nuimamą bateriją (akumuliatorių), kuris įkraunamas tikrai greitai (4-6 valandos). Vargu ar jis pasieks gamintojo reklamuojamą 100 km atstumą su 12,8Ah baterija, tačiau baterijos tikrai turėtų užtekti ilgesniems atstumams.

Gaminio konstrukcija ir dizainas

Aliuminio lydinio rėmas suteikia saugumą ir tvirtumą. Ir tai ne šiaip sau tvirtas motorizuotas dviratis, jis geba atlaikyti ir vežti net 200 kilogramų, o tai išties įspūdingas rezultatas. Dizainas gražus ir ryškus, atkreipiantis dėmesį su savo dideliais 26 colių ratais. Juos stabdo puikūs hidrauliniai diskiniai stabdžiai.

Techninės savybės (specifikacija):

  • Maksimalus greitis: 40 km/h
  • Distancija: iki 100 km
  • Baterija: 12.8 Ah „Panasonic“ baterija
  • Įkrovimo laikas: 4-6 valandos
  • Variklis: 1000 vatų
  • Padangos: 26″ (4.0″ storio)
  • Pavarų sistema: 27 lygių „Shimano“
  • Stabdžiai: „ZOOM H875“ hidrauliniai diskiniai
  • Svorio apribojimas: 200 kg
  • Dviračio svoris: 25 kg
  • Rekomenduojamas ūgis (cm): 165-190

 


2. Turboant Fat Tire

„Turboant Fat Tire“ kaina:

„Turboant Fat Tire“ elektrinio dviračio apžvalga

Pliusai

  • Tylus ir galingas variklis
  • Tinka bekelei ir sunkiai dangai (smėlis, sniegas ir pan.)
  • Nuimama baterija (kurią galima įkrauti atskirai)
  • Pilnai išsikrovus baterijai, galite toliau minti kaip įprastą dviratį
  • Ryškus priekinis ir galinis žibintai
  • Twist-grip“ akseleratorius (motociklo režimas)
  • Priekinė pakaba sušvelnina važiavimą
  • Baterija turi USB-A prievadą, skirtą smulkiai elektronikai įkrauti

Minusai

  • Nėra sulankstomas
  • Svoris ribojamas iki 120 kg
  • Nors ir tvirtas, bet gana sunkus (33 kg)

 


Elektrinis dviratis „Turboant Thunder T1 Fat Tire“ yra vienas iš naujausių 2021 m. el. dviračių modelių, pasižyminčių puikia galia bei dideliu įveikiamu atstumu. Tai yra populiarus pasirinkimas dėl savo puikių savybių, tokių kaip 750 vatų variklis, nuimamas akumuliatorius (baterija), puikus našumas skirtingose ​​vietovėse ir iki 96 km atstumas su vienu įkrovimu.

Šis elektrinis modelis iš tikrųjų gana gerai tinka žmonėms gyvenantiems užmiestyje. „Turboant Thunder T1“ susitvarko su tomis problemomis, kurių negalite išspręsti su įprastu elektriniu paspirtuku ar paprastu dviračiu. Nors jis labiau skirtas miesto vietovėms, tačiau dėl atsparių bei storų padangų juo galite važiuoti ir bekele ar sunkiais keliais (paplūdimys, smėlis, sniegas ir pan.). Tai puikus pasirinkimas, važinėjantiems į darbą, ar kuomet reikia įveikti kalvas bei nelygų reljefą.

Variklis ir baterija

„Thunder T1 Fat Tire“ elektrinis dviratis yra su 750 vatų bešepetėliu varikliu, kuris yra pakankamai galingas, kad dviratis susidorotų su įvairiomis kliūtimis. Šis modelis turi 48V 14Ah ličio jonų nuimamą bateriją (kuri nuimama su specialiu raktu), kas suteikia papildomo patogumo daugumai žmonių, tačiau galite rinktis ir šiek tiek brangesnį modelį („Thunder N1“) su integruota vidine baterija. Įkrovimo laikas yra 5-7 valandos.

Priklausomai nuo to, kiek mynimo asistento pagalbos naudosite, jūs nuvažiuosite nuo 56 iki 96 kilometrų. Idealiomis sąlygomis (lygus kelias, nedidelis vairuotojo svoris) ir naudojant mažiausiai energijos reikalaujantį mynimo asistentą, su šia tranporto priemone įveiksite iki 100 km vienu kartu. Didžiausias greitis yra 32 km/h, pasiekus šį greitį variklis nustoja jums padėti, bet leidžiantis nuo kalno ar stipriai minant galite pasiekti ir didesnį greitį, nes jis nėra ribojamas (kaip kartais būna kituose modeliuose).

Gaminio konstrukcija ir dizainas

Konstrukcijos kokybė yra gera, bet ganėtinai sunki dėl aliuminio lydinio rėmo. Šiek tiek apmaudu, kad didžiausia šio dviračio apkrova yra 120 kg. Tai gali būti minusas kai kuriems vairuotojams. Tačiau sunku ignoruoti 26 × 4 colių, pradūrimui atsparias „Kenda“ padangas, su kuriomis galėsite važinėtis tiek per smėlį, tiek per žvyrkelį ar sniegą. Su šiomis padangomis važiavimas per smėlį ar bekele taps įveikiamas ir lengvas, ko įprastos padangos tiesiog negali pasiūlyti. Stabdymas naudojant „Tektro Aries“ stabdžius bus patikimas ir lygus.

Be to, šis elektrinis dviratis turi daugiafunkcinį skaitmeninį LCD ekraną. Galite stebėti šiuos parametrus: greitis, kelionės atstumas, laikas, maksimalus greitis, vidutinis greitis. Patinka ir tai, kad net visiškai išsikrovus baterijai, galėsite toliau minti kaip įprastą dviratį su 7 greičių „Shimano Acera“ pavarų dėže.

Techninės savybės (specifikacija):

  • Maksimalus greitis: 32 km/h
  • Distancija: 56-96 km
  • Baterija: 14 Ah / 48 V „Samsung“ baterija
  • Įkrovimo laikas: 7 valandos
  • Variklis: 750 vatų
  • Padangos: 26″ pneumatinės (4.0″ storio)
  • Pavarų sistema: 7 lygių „Shimano Acera“
  • Stabdžiai: „Tektro Aries“ diskiniai stabdžiai
  • Svorio apribojimas: 120 kg
  • Dviračio svoris: 33 kg
  • Rekomenduojamas ūgis (cm): 160-200

 

„Fiido D11“ mažiausia kaina, kurią pavyko rasti:

„Fiido D11“ sportinio elektrinio dviračio apžvalga

Pliusai

  • Lengvas
  • Sulankstomas greitai ir kompaktiškai
  • Patogu įsimesti į bagažinę ar keliauti traukiniu
  • Nuimama baterija
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Gražus ir stilingas

 

Minusai

  • Silpnas variklis
  • Bateriją-sėdynę lengva pavogti
  • Nėra nei priekinės, nei galinės pakabos
  • Skirtas tik asfaltuotui keliui
  • Ribotas sėdynės reguliavimas

 


Ne visi gali sau leisti aukščiausios kokybės elektrinį dviratį už didžiausią kainą. „Fiido D11“ yra puikus elektrinis dviratis ieškantiems alternatyvos brangiems modeliams. Jis tinka ilgiems miesto pasivažinėjimams bei yra pakankamai lankstus, kad galėtumėte jį įmesti į savo automobilio bagažinę ar tiesiog parsinešti namo.

Dar neseniai, „Fiido“ dviračiai buvo siunčiami tik iš Kinijos, tad tekdavo mokėti didelius muito mokesčius. Bet tai pasikeitė kai jie atidarė savo sandėlį Europoje ir Šiaurės Amerikoje, tad jo kaina dabar išties patraukli. Jis puikus pasirinkimas keliaujant mieste, tačiau nelygiais ar miško keliais su juo keliauti neverta.

Variklis ir baterija

„Fiido D11“ turi gana silpną 250 vatų variklį, tačiau šiam lengvam gaminiui jo užtenka. Virš dešiniojo laikiklio yra nykščio svirtis, kurią nuspaudę duosite daugiau jėgos varikliui, tai itin patogu norint įveikti didesnes įkalnes.

Šiame dviratyje yra gana didelė baterija (11.6A / 36 V) kaip tokiai mažai elektrinei priemonei. Su ja, pasak gamintojo galėsite įveikti iki 100 km nuotolį, bet tai kelia šiek tiek abejonių, o ir pati dviračio važiavimo padėtis nėra skirta ilgiems atstumams. Baterija įmontuota po sėdyne, todėl sėdynės balnelio stovas ir atrodo toks didelis. Tai turi ir trūkumų, nes nepanašu, jog šį dviratį patogu vairuoti žemesniems žmonėms ar vaikams (nes sėdynės negalima pilnai nuleisti). Pats gamintojas nenurodo kokio aukščio žmonėms skirtas dviratis.

Gaminio konstrukcija ir dizainas

Šio elektrinio gaminio kokybė pakankamai tvirta kaip už tokią kainą. Turi paprastą ir gražų LCD ekraną, kurį galima aiškiai matyti ir tamsoje, tačiau vargu ar tai būtinybė elektriniui dviračiui. Oficialioj nuotraukoj nenurodoma, tačiau dviratis „Fiido D11“ turi atvirų kabelių/laidų priekyje (jie matomi paskutinėj nuotraukoj), kurie šiek tiek užgožia gražų šio modelio dizainą. Dviračio svoris tik 18.5 kg, o nuėmus sėdynę-bateriją, jis tesveria 12,9 kg, todėl tai yra vienas iš lengviausių elektrinių dviračių rinkoje. Plonos 1,75 colio CTS padangos skirtos asfaltui, o ne dumbliniems takeliams. Apskritai tai yra modelis, skirtas miestui. Dėl 7 greičių „Shimano Tourney“ pavarų sistemos, juo patogu važiuoti ir baterijai išsikrovus.

Techninės savybės (specifikacija):

  • Maksimalus greitis: 24 km/h
  • Distancija: 50-90 km
  • Baterija: 11.6Ah
  • Įkrovimo laikas: 7 valandos
  • Variklis: 250 vatų
  • Padangos: 20″ „CST“ padangos (1.75″ storio)
  • Pavarų sistema: 7 lygių „Shimano“
  • Stabdžiai: Dvigubi mechaniniai diskiniai
  • Svorio apribojimas: 120 kg
  • Dviračio svoris: 18.5 kg
  • Rekomenduojamas ūgis (cm): 160-210

 

4. Xiaomi Himo Z20

 

„Xiaomi Himo Z20“ mažiausia kaina, kurią pavyko rasti:

„Xiaomi Himo Z20“ elektrinio dviračio apžvalga

Pliusai

  • Nebrangus
  • Sulankstomas
  • Greitas įkrovimo laikas

 

Minusai

  • Tik 2 pagalbiniai greičio lygiai
  • Ne patys geriausi mechaniniai diskiniai stabdžiai
  • Netinkamas didesnėms kalvoms

 


Tai praktiškas, universalus ir gerai sukonstruotas dviratis už nedidelę kainą. Aišku jis nepasieks tokių savybių kaip kiti brangūs elektriniai dviračiai, tačiau tai puikus pasirinkimas paprastam vartotojui kelionėms mieste. Jis tinka ir važiavimui užmiestyje, tačiau dėl silpno variklio nėra tinkamas ten kur yra daug kalvų.

Variklis ir baterija

250 vatų stebulės variklis leidžia jums pasiekti 25 km/h greitį. Akumuliatorius puikiai paslėptas už dviračio rėmo, tad iš šalies galima ir nepastebėti, kad tai elektrinis dviratis. Su pilnai pakrautu akumuliatoriumi, šis e-dviratis lygiu keliu ir su lengvu vairuotoju įveikia iki 80 km nuotolį.

Gaminio konstrukcija ir dizainas

Lengvas aliuminio lydinio rėmas ir neperšlampamas vidinių laidų dizainas suteikia paprastą ir elegantišką vaizdą. Aliuminio rėmo ir 20 colių ratų dėka jo galutinis svoris siekia vos 21,6 kg. Tai nėra aukščiausias rezultatas tarp peržvelgtų modelių, bet ir ne pats blogiausias. Trijų pakopų sulankstymo sistema leidžia jį palyginti lengvai transportuoti, o patentuotos 20″ „CST“ padangos yra labai atsparios dilimui.

Be to, „Xiaomi Himo Z20“ turi paprastą ir patogų ekraną, kuris rodo baterijos lygį, vidutinį greitį, kelionės atstumą.

Techninės savybės (specifikacija):

  • Maksimalus greitis: 25 km/h
  • Distancija: 50-80 km
  • Baterija: 10 Ah / 36 V
  • Įkrovimo laikas: 5 valandos
  • Variklis: 250 vatų
  • Padangos: 20″ „CST“ padangos
  • Pavarų sistema: 6 lygių „Shimano“ pavarų sistema
  • Stabdžiai: Dvigubi mechaniniai diskiniai
  • Svorio apribojimas: 100 kg
  • Dviračio svoris: 21.6 kg
  • Rekomenduojamas ūgis (cm): Nenurodyta

 

„Niubility B14“ mažiausia kaina, kurią pavyko rasti:

„Niubility B14“ elektrinio dviračio apžvalga

Pliusai

  • Sulankstomas
  • Atsparumas vandeniui (IP54 standartas)
  • Puikus įpakavimas
  • Itin ryški priekinė šviesa
  • Amortizatorių sistema
  • Bagažo laikiklis

Minusai

  • Instrukcijos gana neaiškios
  • Sėdynės aukštis per žemas jeigu esate virš 1,85m
  • Neturi jokių pavarų

 


„Niubility B14“ – tai patogus, sulankstomas elektrinis dviratis už itin patrauklią kainą. Šis modelis pasižymi neblogomis charakteristikomis – tai puikus 400 vatų variklis, didelė akumuliatoriaus talpa, geri diskiniai stabdžiai, ekranas greičiui ir baterijos lygiui bei stilingas ir sulankstomas dizainas. Be to jis atsparus lengvam lietui (atitinkantis IP54 sertifikatą). Dėka amortizatorių sistemos ir paminkštintos sėdynės, važiuoti „Niubility B14“ yra itin malonu. Tai puikus miestui skirtas e-dviratis už mažą kainą.

Variklis ir baterija

Šis elektrinis dviratis turi galingą 400 vatų variklį. „Niubility B14“ miestui skirtas elektrinis dviratis neturi jokių pavarų, bet turi 3 greičio lygius. Šie greičio lygiai leis pasirinkti 10 km/h, 15 km/h, ir 25 km/h. Be to turi akseleratorių, kad esant reikalui lengviau įveiktumėt įkalnę.

Šis motorinis dviratis turi gerą priekinę ir galinę amortizacinę sistemą, kuo negali pasigirti kiti nebrangūs elektrinių dviračių modeliai, tad ir riedėti duobėtomis Vilniaus ar Kauno miesto gatvėmis bus nebaisu. Kadangi turi talpią 15Ah / 48V bateriją, su kuria, pasak gamintojo idealiomis sąlygomis įveiksit iki 100 km, jai įkrauti reikės nemažai laiko – iki 8 valandų.

Gaminio konstrukcija ir dizainas

Rėmas pagamintas iš V formos aliuminio lydinio profilio, kurio centre yra konstrukcijos atidarymo sistema, o gale yra patogus horizontalus paviršius, kuriame galite montuoti papildomą daiktadėžę ar pritvirtinti nedidelį siuntinį. Lyginant su kitais elektriniais dviračiais, jį labai paprasta surinkti, nes šis modelis pristatomas iš esmės, praktiškai jau surinktas. Tereikės pritvirtinti vairą, sėdynę bei pedalus.

Dėl 26,5 kg svorio „Niubility B14“ dviratis nėra vienas iš lengviausių rinkoje, tačiau turi įmontuotą rankeną ant rėmo, su kuria daug patogiau nešti dviratį nei vien tik laikant už rėmo kaip kituose elektriniuose modeliuose. Bet kokiu atveju, tai yra gana kompaktiškas modelis, kurį be problemų galima įsidėti į automobilio bagažinę. 14″ ratai nėra dideli lyginant su kitais dviračiais, bet miestui pilnai užtenka, o ir sulanksčius jie užima mažiau vietos, tad ir transportavimas yra daug patogesnis. „KeZhen 880b“ pakabos dėka „Niubility B14“ taip pat įveikia ir netolygų reljefą.

Su „Minirobot“ telefono programėle (kurią galima naudoti ir su kitais e-dviračiais) galėsit valdyti, stebėti ir užrakinti savo elektrinį dviratį. Tiesa, kartais rodomas baterijos likutis nesutampa – dviračio ekrane ir telefono programėlėje rodomas skirtingai.

Techninės savybės (specifikacija):

  • Maksimalus greitis: 25 km/h
  • Distancija: 55-95 km
  • Baterija: 15 Ah / 48 V
  • Įkrovimo laikas: 7-8 valandos
  • Variklis: 400 vatų
  • Padangos: 14″ padangos (1.75″ storio)
  • Pavarų sistema: Neturi, turi tik 3 greičio režimus
  • Stabdžiai: diskiniai (priekinis ir galinis)
  • Svorio apribojimas: 120 kg
  • Dviračio svoris: 26.5 kg
  • Rekomenduojamas ūgis (cm): 120-200

 

6. Kugoo Kirin B1

 

„Kugoo Kirin B1“ mažiausia kaina, kurią pavyko rasti:

„Kugoo Kirin B1“ elektrinio dviračio apžvalga

Pliusai

  • Turi telefono programėlę
  • Atsparumas vandeniui (IP54 standartas)
  • Nebrangus
  • Greitas krovimo laikas
  • Mažas ir nesunkus

Minusai

  • Neturi ekrano, tik mažą LED displėjų baterijos lygiui rodyti
  • Neilga distancija
  • Neturi pavarų sistemos

 


„Kugoo Kirin B1“ yra vienas pigiausių elektrinių dviračių rinkoje. Jis idealiai tinka norint apvažiuoti miestą bei artimoms kelionėms, tačiau jeigu norite ilgesnės distancijos, šis modelis jums netiks. Jis nėra sunkus lyginant su kitais e-dviračiais bei yra sulankstomas, todėl jį paprasta transportuoti. Dėl savo mažo dydžio jis puikiai tinka žemesniems žmonėms. Tai nėra pats geriausias elektroninis dviratis rinkoje, tačiau jis yra geriausias už tokią kainą, todėl jis gali pranokti jūsų lūkesčius.

Variklis ir baterija

„Kugoo Kirin B1“ elektrinis dviratis turi 250 vatų variklį ir 6,0 Ah akumuliatorių (bateriją). Tai leidžia jam pasiekti 25 km/h bei įveikti maždaug tokį patį atstumą. Tai nėra didelis atstumas, net elektriniai paspirtukai (aišku ne visi) geba įveikti tokį ir dar didesnį atstumą. Tačiau tai turi ir tam tikrų pliusų, nes dviratis tampa lengvesnis (visas dviračio svoris yra 15.7 kg). Baterija su greito įkrovimo sistema pilnai pakraunama per 3–4 valandas, o tai labai geras rezultatas, bet iš dalies taip yra todėl, kad baterija nėra itin talpi.

Gaminio konstrukcija ir dizainas

„Kugoo Kirin B1“ pagamintas iš lengvo ir tvirto aliuminio lydinio, leidžiančio vežti iki 120 kg svorį. Apskrito lanko dizainas atrodo stilingai ir šiuolaikiškai. Jame yra dvigubi stabdžiai ant priekinių ir galinių ratų, užtikrinančių trumpą stabdymo kelią, o stabdant įsijungia galinis žibintas. Kadangi jis neturi jokio ekrano, nematysit nei greičio, nei įveikto atstumo, bet tai galite išspręsti įsidiegę telefono programėlę, su kuria gausit ir daugiau patogių funkcijų.

Techninės savybės (specifikacija):

  • Maksimalus greitis: 25 km/h
  • Distancija: 23 km
  • Baterija: 6 Ah / 36 V
  • Įkrovimo laikas: 4 valandos
  • Variklis: 250 vatų
  • Padangos: 12″ pneumatinės
  • Pavarų sistema: Nėra
  • Stabdžiai: diskiniai
  • Svorio apribojimas: 120 kg
  • Dviračio svoris: 15.7 kg
  • Rekomenduojamas ūgis (cm): 120+

 

7. Ancheer Folding City Commuter

 

„Ancheer Folding City Commuter“ kaina:

„Ancheer Folding City Commuter“ elektrinio dviračio apžvalga

Pliusai

  • Sulankstomas
  • 150 kg svorio apribojimas
  • Reguliuojamas sėdynės aukštis
  • Atsparumas vandeniui (IPX4 standartas)
  • Gana kokybiškas ir saugus (pagamintas JAV)

 

Minusai

  • Silpnas variklis
  • Trumpa distancija
  • Netinka žemo ūgio žmonėms

 


Tai puikus elektrinis miesto dviratis, pagamintas JAV. „Ancheer“ sulankstomas dviratis nėra itin galingas ir netiks didelio įveikiamo atstumo reikalaujantiems žmonėms, tačiau jis gražus klasikinis miesto dviratis su žinomu vardu. Jis puikiai tinka pradedantiesiems dviratininkams bei atsitiktiniams pasivažinėjimams po miestą ar miestelį.

Variklis ir baterija

Su 250 vatų varikliu, šis „Ancheer“ e-dviratis suteikia lengvą ir patogų važiavimą miesto keliais. Pavaros keičiasi sklandžiai, o elektrinio pagalbinio režimo pagalba įveiksit ir sunkesnes vietoves ar statesnius kelius. Iš variklio gausite trijų lygių pagalbą (žemą, vidurinį ir aukštą), kol minate pedalais.

Jis visiškai įkraunamas per keturias – šešias valandas, o pakrauto akumuliatoriaus užteks maždaug 25 km atstumui įveikti. Tai tikrai nėra didelis atstumas, bet ir jo kaina mažesnė nei kitų elektrinių dviračių.

Gaminio konstrukcija

Iš palyginus mažo svorio iš aliuminio lydinio pagamintą „Ancheer“ dviračio rėmą ir vairą per kelias sekundes galima sulankstyti, kad tilptų bagažinėje bei būtų patogu transportuoti. Dviratis yra tvirtas, turintis 150 kg svorio ribą.

Techninės savybės (specifikacija):

  • Maksimalus greitis: 25 km/h
  • Distancija: 25 km
  • Baterija: 8 Ah / 36 V
  • Įkrovimo laikas: 4-6 valandos
  • Variklis: 250 vatų
  • Padangos: 20″ (neslystančios)
  • Pavarų sistema: 7 lygių „Shimano“
  • Stabdžiai: Nenurodyta
  • Svorio apribojimas: 150 kg
  • Dviračio svoris: 19 kg
  • Rekomenduojamas ūgis (cm): Nenurodyta

 

8. Specialized Turbo Vado SL Equippped

 

„Specialized Turbo Vado SL 5.0 Equippped“ mažiausia kaina, kurią pavyko rasti:

„Specialized Turbo Vado SL 5.0 Equippped“ elektrinio dviračio apžvalga

Pliusai

  • Itin kokybiškas
  • Telefono programėlė
  • Tylus ir geras, nors ir negalingas variklis
  • Puiki distancija
  • Lengvas
  • Ryškūs integruoti žibintai

Minusai

  • Brangus
  • Vidinės baterijos negalima išimti
  • Ekranas nėra lengvai matomas
  • Visiškai netinka bekelei

 


„Specialized Turbo Vado SL Equippped“ yra bene geriausias tarp hibridinių elektrinių dviračių. Tai kokybiškas dviratis su lengvu, natūralaus jausmo važiavimu, kuris tik retkarčiais primena, kad viduje yra variklis ir akumuliatorius. Jis nėra skirtas važiuoti žvyrkeliais, nes tai yra miesto dviratis.

Variklis ir baterija

„Turbo Vado SL“ turi 240 vatų variklį, kurį maitina 320 Wh vidinė baterija. Tai nesudaro didelio įspūdžio, tačiau šis derinys geba įveikti iki 130km atstumą (bei +64km su papildoma išorine 160Wh baterija). Prie to ženkliai prisideda ir gaminio svoris, nes jis sveria tik 16.42 kg (turint L dydžio dviratį). Jis gali pasiekti 60-70 km/h greitį, tiesa tai labiau ne su elektrinio variklio pagalba, bet didelių fizinių pastangų dėka.

Gaminio konstrukcija ir dizainas

Už didelę kainą jūs gausite aukštos kokybės gaminį iš „Specialized“. Iš pirmo žvilgsnio „Turbo Vado SL 5.0“ atrodo panašus į eilinį neelektrinį dviratį, ir tai yra pagirtinas dalykas. Subtiliai sportiškos linijos ir vidutinio dydžio padangos suteikia stilingumo ir elegancijos. Dviračio valdymas ir manevringumas nepaprastai aštrus, tad jis gali netikti pradedantiesiems dviratininkams.

Techninės savybės (specifikacija):

  • Maksimalus greitis: 60-70 km/h
  • Distancija: iki 130km
  • Baterija: SL1-320 baterija (320Wh)
  • Įkrovimo laikas: Nenurodyta
  • Variklis: 240 vatų
  • Padangos: 27.5″ „Nimbus II Sport Reflect“ (1.5″ storio)
  • Pavarų sistema: 12 lygių „Shimano XT“
  • Stabdžiai: „Tektro HD-R510“ hidrauliniai diskiniai
  • Svorio apribojimas: 125 kg
  • Dviračio svoris: 14,9 kg (M) / 16.42 kg (L)
  • Rekomenduojamas ūgis (cm): Nenurodyta

 


Į ką verta atkreipti dėmesį prieš perkant elektrinį dviratį?

Baterijos (akumuliatoriai)

Daugumą elektrinių dviračių maitins įkraunama ličio jonų baterija. Kaip ir kitų elektrinių transporto priemonių akumuliatoriai, šios baterijos naudojamos dėl mažo svorio bei efektyvumo ir greito įkrovimo.

Apskritai, kuo brangesnis elektrinis dviratis, tuo didesnė akumuliatoriaus talpa, taigi natūraliai didėja ir atstumas, kurį nuvažiuosite. Be to, brangesniuose modeliuose baterija bus protingiau bei subtiliau integruota ir ne tokia matoma.

Yra daugybė akumuliatorių formų, dydžių ir padėčių. Pritvirtintas prie apatinio vamzdžio viršaus yra populiarus variantas, tačiau kai kurių motorinių dviračių baterijos bus paslėptos apatiniame vamzdyje arba sėdynės vamzdyje, todėl tai bus elegantiškesnis bei stilingesnis (bet ir brangesnis) sprendimas. 

Pačias baterijas paprastai galima įkrauti iš standartinio sieninio kištuko, per jungtį esančią dviratyje arba bateriją išėmus iš pačio dviračio. Nuimama baterija yra puikus variantas kai nenorit laikyti elektrinio modelio namie, nes ją galėsite įkrauti atskirai nuo dviračio. Tačiau baterija veikiausiai tarnaus ilgiau kai ji bus paslėpta rėmo vamzdyje, nes ją mažiau veiks išorės veiksniai (drėgmė, dulkės, fizinis kontaktas ir pan.). Verta paminėti ir tai, kad net ir geriausios e-dviračių baterijos turi ribotą įkrovimo ciklų skaičių, tad kažkada ją teks pakeisti.

Įveikiamas atstumas

Atstumas labai priklauso nuo jūsų važiavimo stiliaus ir vietos, kur važiuojate, taip pat nuo akumuliatoriaus talpos. Vieni e-dviračiai turės dideles ir talpias (bei kartais ir papildomą bateriją), kad galėtumėte įveikti didesnį atstumą, o kiti, ypač mažesni sulankstomi dviračiai, skirti lengvam nešiojimui bei trumpesniems važiavimams mieste, bus skirti trumpesniam atstumui įveikti.

Įprastai bus bent jau trys pagalbos lygiai, kuriuos galėsite pasirinkti važiuodami – žemiausias reikalaus daugiausiai jūsų fizinių pastangų ir naudos mažiausiai e-dviračio baterijos energijos, aukščiausias pratiškai visą energiją naudos be papildomo jūsų darbo. Be abejo, aukštesnis pagalbinis nustatymas leis žymiai lengviau pakilti į kalvas ir lengviau įsibėgėti, tačiau natūraliai ir greičiau iškraus jūsų dviračio bateriją.

Norėdami taupyti akumuliatorių, variklį galite visiškai išjungti ir minti elektrinį dviratį kaip įprastą, bet atminkite, kad e-dviratis svers daugiau dėl papildomo variklio ir akumuliatoriaus vorio, tad ir pasipriešinimas bus šiek tiek didesnis.

Variklio padėtis

Elektrinių dviračių varikliai būna sumontuoti vienoje iš trijų vietų: gaminio viduryje, galinio rato stebulėje (ant galinio rato) arba priekinio rato stebulėje (ant priekinio rato). Kuo variklis yra žemiau, tuo elektrinis dviratis tampa stabilesnis – tai svarbiausia tiek plento, tiek kalnų dviračiams.

Daugelis sistemų turės viduryje pritvirtintą variklį, kuris valdo elektrinį dviratį per grandinę. Tai yra gera variklio padėtis, nes papildoma masė nuleidžiama žemai rėmo centre ir tai neturi įtakos dviračio stabilumui ir valdymui. Jie jaučiasi natūraliau ir geriau subalansuoja dviračio svorį.

Galinio rato stebulė taip pat yra populiari vieta varikliui įdėti. Vėlgi, jis yra žemai neleistas, o kadangi didelis vairuotojo svoris tenka ant galinio rato, papildomas svoris ir galia neturi pernelyg neigiamos įtakos valdymui ir sukibimui su keliu.

Galiausiai variklis gali būti priekiniame rate. Tai šiek tiek blogesnė padėtis, nes papildomas variklio svoris ant priekinio rato gali paveikti vairavimą ir dviračio stabilumą. Didesnis svoris priekyje reikš šiek tiek prastesnį sukibimą ir didesnį pasipriešinimą. Ši variklio padėtis dažnai naudojama sulankstomuose e-dviračiuose ar pigesniuose modeliuose.

Dviračio svoris

Kuo elektrinis dviratis yra lengvesnis, tuo geriau, nes jis lengviau pajudės iš vietos, greičiau įveiks ilgesnį atstumą ir pan. Važiavimas lengvesne transporto priemone bus našesnis ir malonesnis. Kita vertus, tvirtesnė, sunkesnė konstrukcija gali būti pranašumas, važiuojant nelygiais keliais ar blaškantis lengvose bekelės trasose. Įprasti aliuminio rėmai yra populiariausi tarp elektrinių dviračių (lygiai taip pat ir tarp standartinių dviračių). Anglies pluošto rėmai sveria daug mažiau, tačiau jie ir kainuos brangiau.

Ratai ir padangos

Atsižvelgiant į didesnį dviračių svorį, elektriniai dviračiai paprastai turi platesnes ir didesnes padangas nei standartiniai plento dviračiai. Jeigu elektriniu dviračiu ketinate važinėtis mieste, tuomet verta rinktis plonesnes padangas, jeigu žadate keliauti bekele ar žvyrkeliu, tuomet rinkitės storas bei tvirtas padangas. Sulankstomas elektroninis dviratis veikiausiai turės mažus ratus, kad sulankstytas jis būtų kompaktiškas ir užimtų mažiau vietos.

Reziumė

Vis daugiau žmonių renkasi e-dviračius, todėl kainos mažėja, o gamintojai savo asortimentą papildo naujais modeliais su atnaujintomis funkcijomis, pavyzdžiui, lengvesniais varikliais ir patobulintais bei efektyvesniais akumuliatoriais. Motorizuotas dviratis ne tik padės išlaikyti didesnį greitį lygioje vietoje, bet ir suteiks papildomą postūmį, kurio reikia norint pakilti į kalvas.

Tai ekologiška transporto priemonė, todėl važiuodami į darbą, elektriniu dviračiu neteršite gamtos, o dažnai ir nukeliausite greičiau išvengdami kamščių ar važiuodami ten, kur automobilis negalėtų. Tai dar visai nauja keliavimo priemonė, kuri pamažu populiarėja. Tikiuosi čia aprašyti modeliai bei patarimai padės atsakyti į klausimą, kuris elektrinis dviratis yra geriausias.